اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش 20 ترفند فتوشاپ برای حرفه ای شدن - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش 20 ترفند فتوشاپ برای حرفه ای شدن - متوسط

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش ترفندهای فتوشاپ برای حرفه ای شدن به منظور افزایش مهارت و سرعت کار با فتوشاپ تهیه شده است که در 20 آموزش کوتاه با این ترفند و ابزار آشنا خواهید شد. با یک دوره فوق العاده برای افزایش سرعت و توانایی کار با فتوشاپ در خدمت شما هستیم. در این دوره قصد داریم بصورت آموزش های کوتاه شما را با ترفند ها و ابزار فتوشاپ آشنا سازیم. دوره ترفندهای فتوشاپ حرفه ای مناسب افرادی است که کار با ابزارها را به صورت پایه آموزش دیده اند در واقع این آموزش برای افرادی است که مفاهیم پایه را بلد هستند و می خواهند در مسیر حرفه ای شدن قدم بگذارند. مثال های عملی و کاربردی دوره آموزش ترفند فتوشاپ شما را در شناخت بهتر ابزارها و بالا رفتن سرعت عمل در طراحی یاری می کند. اگر در شغل خود با طراحی سر و کار دارید یا اگر هنرجوی رشته گرافیک رایانه هستید یا حتی مدیریت پیج ها در سوشیال مدیا را بر عهده دارید این دوره  کمک شایانی به حرکت شما به سمت حرفه ای شدن می کند زیرا در دوره آموزش ترفند فتوشاپ شما ترفندها و ابزارهای جادویی فتوشاپ را یاد میگیرید.
دوره آموزش 20 ترفند فتوشاپ برای حرفه ای شدن - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 3 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سید محمد فرید برقعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش 20 ترفند فتوشاپ برای حرفه ای شدن - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

فرشاد میرزایی

با تشکر

مهدی حسینی

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی