اطلاعات دوره
آموزش جامع پریمیر 2019 - دوبله فارسی از یودمی
مسیر آموزشی

آموزش جامع پریمیر 2019 - دوبله فارسی از یودمی

119,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 119,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش جامع پریمیر 2019 از پر مخاطب ترین دوره های آموزشی سایت یودمی است که Phil Ebiner اصول تدوین حرفه‌ای فیلم را در نرم‌افزار Premiere Pro کامل آموزش می دهد. اگر علاقه به تدوین فیلم و ساخت مستند در نرم افزار پریمیر هستید این دوره بهترین دوره ای است که می تواند به شما در این زمینه کمک کند این دوره جامع همه آنچه که شما در مورد نرم افزار قدرتمند پریمیر را نیاز دارید به شما یاد میدهد. در دوره آموزش جامع پریمیر 2019 ، PHIL EBINER به آموزش حرفه ای نحوه ویرایش کردن فیلم با استفاده از برنامه Premiere Pro CC می پردازد.
دوره آموزش جامع پریمیر 2019 - دوبله فارسی از یودمی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 12 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط ARTGURU مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 119,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع پریمیر 2019 - دوبله فارسی از یودمی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

sajjad greei

بدون متن

hamid

بدون متن

ایلیا عسگری

عالی بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی