اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فتوشاپ 2020 - امکانات و ابزار های جدید - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش فتوشاپ 2020 - امکانات و ابزار های جدید - متوسط

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی، تمامی امکانات و قابلیت های جدید فتوشاپ 2020 به صورت کاربردی و با مثال آموزش داده می شود. در این دوره، کار با قابلیت های جدید فتوشاپ 2020  آموزش داده می شود. سال 2020 مصادف هست با 30 امین سال تولد فتوشاپ، به همین مناسبت شرکت ادوبی امکانات و قابلیت های زیادی را در این آپدیت از برنامه اضافه کرده است که در این دوره این قابلیت های و ابزار های جدید به صورت عمیق و در قالب مثال ها و کاربردهای مختلف بررسی می شوند. با یادگیری نکات و ترفندهای گفته شده در این دوره دانش فتوشاپ خودتان را به روز نگه دارید و سرعت و راندمان کارتان را بالا ببرید. پیشنهاد می کنم پیش از ورود به دوره آموزشی، درس های باز این آموزش را مشاهده کنید. برخی از قابلیت های جدید فتوشاپ 2020 که در این دوره خواهید آموخت:•انتخاب سریع یک جسم یا شخص و قرار دادن آن روی پس‌زمینه‌ی دلخواه به کمک ابزارجدید Object selection•حرکت دادن بخشی از تصاویر•تنظیمات مربوط به حفظ تناسب تصویر هنگام تغییر اندازه•آشنایی با پنل های جدید و نحوه کار آن ها•بزرگنمایی در محتویات لایه ها                     •ارتقاء در دستور Content-Aware Fill •تبدیل محتویات اسمارت آبجکت به لایه •بستن سریع فایل ها اب روشی ساده
دوره آموزش فتوشاپ 2020 - امکانات و ابزار های جدید - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 34 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مصطفی جوادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فتوشاپ 2020 - امکانات و ابزار های جدید - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

mahmoud

سلام عالی و مطالب خوبی بود

amir

خیلی عالی بودند

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی