اطلاعات دوره
آموزش کامل روتوش حرفه ای در فتوشاپ
مسیر آموزشی

آموزش کامل روتوش حرفه ای در فتوشاپ

188,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 188,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش کامل روتوش حرفه ای در فتوشاپ قصد داریم بصورت کامل و در 5 ساعت شما را با تکنیک ها و ابزارهای فتوشاپ برای روتوش آشنا سازیم. امروزه با توجه به افزایش شگفت آور کیفیت دوربین ها، باعث ثبت تصاویر با وضوح بالا شده است که این امر در عکاسی پرتره هم جنبه مثبت و هم منفی دارد. زمانی که با یک دوربین با کیفیت عکسبرداری می کنید تمام جرئیات ثبت خواهد شد و این در عکاسی پرتره خوب نیست زیرا تمام جزئیات پوست به وضوح نشان داده خواهد شد. به همین دلیل عکاسان باید تصاویر گرفته شده را روتوش کنند تا هم یک عکس با کیفیت داشته باشند و هم زیبا. اما رتوش عکس باید به گونه ای انجام گیرد تا بافت پوست حالتی طبیعی داشته باشد و شکلی عروسکی به خود نگیرد. در آموزش کامل روتوش حرفه ای در فتوشاپ، مهم ترین تکنیک ها و ابزارهای روتوش در فتوشاپ را خواهیم گفت. شما با مشاهده این دوره می توانید مهارت لازم برای روتوش را بصورت حرفه ای فرابگیرید.
دوره آموزش کامل روتوش حرفه ای در فتوشاپ دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رسانه ی آموزشی مکتب تی وی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 188,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کامل روتوش حرفه ای در فتوشاپ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد معظمی

با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی