اطلاعات دوره
آموزش مدل سازی در زیبراش (ZBrush) - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش مدل سازی در زیبراش (ZBrush) - مقدماتی

154,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 154,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش مدل سازی در زیبراش قصد داریم بصورت پایه به آموزش محیط کاربری و ابزارهای زیبراش بپردازیم و با استفاده از این ابزار ساخت یک جمجمه انسان را آموزش دهیم. همانطور که می دانید با پیشرفت تکنولوژی، دنیای مدل سازی و طراحی نیز تغییر کرده است و امروزه نرم افزارهای بسیاری برای مدل سازی به ویژه مدل سازی سه بعدی عرضه شده اند که می توان گفت زیبراش یکی از بهترین نرم افزارهای مدل سازی سه بعدی است و به عنوان پیشرفته ترین نرم افزار مدل سازی شناخته می شود. در سال های اخیر با پیشرفت تکنولوژی و صنعت سینما و انیمیشن بازار مدل های سه بعدی بسیار گرم شده است و نیاز به نیرو های متخصص در زمینه طراحی سه بعدی هرروز بیشتر می شود. پس اگر قصد ورود به دنیای مدل سازی سه بعدی و طراحی شخصیت های سه بعدی را دارید با ما در این دوره همراه شوید. در این دوره آموزشی بصورت پایه اقدام به آموزش محیط کاربری و ابزارهای زیبراش نموده و به شکل کاربردی از این ابزارها در ساخت یک جمجمه انسان استفاده می کنیم. برای شروع کار با زیبراش نیاز به دانش و پیش زمینه خاصی نیست و همه افراد در هر سطحی می توانند با این نرم افزار شروع به مدل سازی کنند. همانطور که گفتیم در این دوره تلاش کرده ایم مطالب و مفاهیم به روش هایی بیان کنیم که حتی افرادی که هیچ گونه آشنایی با نرم افزارهای سه بعدی نداشتند قادر به درک مطالب بود و با هر سطح و دانش قبلی این دوره برای آن ها مفید باشد.
دوره آموزش مدل سازی در زیبراش (ZBrush) - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 38 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمد عابدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 154,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدل سازی در زیبراش (ZBrush) - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر سایت

با تشکر

Ali

خوب بود

Komeil

جامع بود ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی