اطلاعات دوره
آموزش تکنیک های افزایش سرعت کار در فتوشاپ
مسیر آموزشی

آموزش تکنیک های افزایش سرعت کار در فتوشاپ

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش افزایش سرعت کار در فتوشاپ قصد داریم در بیش از 4 ساعت بصورت تخصصی شما را با تکنیک های افزایش سرعت و افزایش مهارت کار در فتوشاپ آشنا کنیم. همانطور که می دانید فتوشاپ یک نرم افزار قدرتمند است که امکانات فراوانی در اختیار کاربران قرار می دهد، این نرم افزار بسته به کاربردها و شرایط مختلف بازدهی متفاوتی دارد و این بازدهی اغلب بستگی به مهارت و تجربه کاربر داد. می توان با ترفندهایی سرعت کار با فتوشاپ را افزایش داد. در این دوره رایگان بصورت تخصصی به معرفی این ترفندها می پردازیم و شما را با آن ها آشنا می سازیم تا با به کارگیری آن ها سرعت کارتان در فتوشاپ افزایش پیدا کند. آنچه در دوره آموزش تکنیک های افزایش سرعت کار در فتوشاپ بیان می شود:
دوره آموزش تکنیک های افزایش سرعت کار در فتوشاپ دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رسانه ی آموزشی مکتب تی وی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تکنیک های افزایش سرعت کار در فتوشاپ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ALI حیاتی

آفرین و عالی بود

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی