اطلاعات دوره
آموزش 140 کلید میانبر فتوشاپ برای افزایش سرعت
مسیر آموزشی

آموزش 140 کلید میانبر فتوشاپ برای افزایش سرعت

14,700 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 14,700 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش کلیدهای میانبر در فتوشاپ قصد داریم در یک ساعت بصورت عملی همراه با مثال به معرفی 140 کلید میانیر برای افزایش سرعت کار در فتوشاپ بپردازیم. همانطور که میدانید فتوشاپ یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای کامپیوتر است که تقریبا روی اکثر سیستم ها نصب است و افراد مختلفی با کارهای متفاوت از این نرم افزار استفاده می کنند مانند: گرافیست ها، ناشرین کتب و مجلات، چاپخانه ها، شرکت های تبلیغاتی، طراحان سایت، عکاسان، نقاشان دیجیتال، طراحان نرم افزارها، انیمیشن سازها و ... به فتوشاپ احتیاج دارند. نرم افزار فتوشاپ محبوب ترین نرم افزار برای ایجاد و اصلاح تصاویر است و از کاربردهای نرم افزار فتوشاپ می توان به ویرایش تصاویر، نقاشی دیجیتال، طراحی گرافیک، طراحی وب سایت، ویرایش ویدیو اشاره کرد. قطعا شما هم از استفاده کننده های این نرم افزار هستید. اما شما بدون دانستن و استفاده از کلیدهای میانبر فتوشاپ، نمی توانید مدعی، حرفه ای بودن در فتوشاپ باشید. زیرا با استفاده از کلیدهای میانبر سرعت فراخواندن ابزارها و عملکردهای فتوشاپ بین 5 تا 10 برابر افزایش پیدا می کند.
دوره آموزش 140 کلید میانبر فتوشاپ برای افزایش سرعت دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط بهروز شیخان شمس آبادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 14,700 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش 140 کلید میانبر فتوشاپ برای افزایش سرعت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محیا گل قاسمی

با تشکر

وحید انصاری

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی