اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جامع رویت 2019 - پروژه محور - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش جامع رویت 2019 - پروژه محور - پیشرفته

134,750 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.7/5
وضعیت قیمت: 134,750 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

در دوره آموزش جامع رویت 2019 قصد داریم در حدود 10 ساعت بصورت پروژه محور به آموزش تکنیک های طراحی در نرم افزار Revit بپردازیم. رویت نرم افزاری برای مدلینگ (مدل سازی، سه بعدی کردن) ساختمان در معماری است که رشته های نظیر مهندسی عمران، معماری، مکانیک و ... از آن برای طراحی استفاده می کنند. این نرم افزار دارای قابلیت ها و امکانات خوبی برای طراحی پلان های ساختمانی و تفسیر دو بعدی نقشه می باشد. در این دوره به آموزش نرم افزار رویت نسخه 2019 می پردازیم و بطور جامع تمامی تکنیک های طراحی را آموزش می دهیم. لازم به ذکر است که در این دوره نحوه کار با ابزار را آموزش نخواهیم داد و مبنا را بر این گذاشته ایم که یک آشناییت کلی با نرم افزار دارید. در واقع در ابتدا تکنیک های طراحی را بیان می کنیم سپس بصورت پروژه محور به طراحی طرح های فانتزی می پردازیم. 
دوره آموزش جامع رویت 2019 - پروژه محور - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید جمشیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 134,750 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع رویت 2019 - پروژه محور - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سارا رفیعی

با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی