اطلاعات دوره
آموزش رایگان Adobe xd برای شروع طراحی رابط کاربری - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش رایگان Adobe xd برای شروع طراحی رابط کاربری - متوسط

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره رایگان آموزش Adobe XD قصد داریم در کمترین زمان ممکن به آموزش نرم افزار Adobe XD به صورت عملی برای شروع طراحی رابط کاربری بپردازیم. اگر بخواهیم طراحی رابط کاربری را به زبان ساده بیان کنیم، باید گفت هر چیزی که پس از ورود به صفحه ی سایت مشاهده می کنیم مربوط به طراحی رابط کاربری است. عامل اصلی تعامل کاربر در اپلیکیشن ها، نرم افزار ها و وبسایت ها رابط کاربری یا همان Ui است که کاربر از طریق آن با سیستم ارتباط برقرار می کند. طراحی رابط کاربری مناسب بسیار مهم است زیرا در نهایت موجب رضایت کاربر می شود. ui باید تعامل کاربر با یک محصول را آسان، قابل اعتماد و لذت بخش کند تا کاربر به راحتی به هدف خود برسد. امروزه طراحی رابط کاربری مناسب نقش بسیار مهمی در جذب مخاطب دارد بطور مثال اگر یک سایت یا اپلیکشین مطالب خوبی در اختیار کاربر بگذارد ولی طراحی رابط کاربری ضعیفی داشته باشد، نمی تواند کاربر را راضی نگه دارد و باعث خروج کاربر از سایت یا اپلیکشن خواهد شد. با توجه به اهمیت موضوع برای انجام طراحی رابط کاربری نرم افزار های مختلفی تولید شده است که در این میان می توان به فتوشاپ و ادوبی ایکس دی اشاره کرد ولی باید گفت که Adobe XD نرم افزار تخصصی این کار می باشد که بصورت تخصصی و در حداقل زمان ممکن می توان با آن طراحی های جذابی انجام داد.
دوره آموزش رایگان Adobe xd برای شروع طراحی رابط کاربری - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 3 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رسانه ی آموزشی مکتب تی وی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان Adobe xd برای شروع طراحی رابط کاربری - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های UI و UX سراسر اینترنت را در صفحه UI و UX در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Mahdi Darzi

سلام، متشکرم از سایت خوبتون بابت این آموزشهای مفید و رایگان، موفق باشید.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی