اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رتوش حرفه ای عکس در فتوشاپ - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش رتوش حرفه ای عکس در فتوشاپ - پیشرفته

105,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 105,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

در آموزش رتوش حرفه ای عکس در فتوشاپ قصد داریم در بیش از 5 ساعت بصورت کاملا پروژه محور به آموزش ابزار و تکنیک های روتوش در فتوشاپ بپردازیم. فتوشاپ یک نرم افزار بسیار قدرتمند است که در زمینه های مختلف اعم از رتوش عکس، طراحی پوستر، بنر و … استفاده می شود. یکی از مباحث کاربردی فتوشاپ، روتوش تصاویر می باشد که بیشتر در حوزه عکاسی کاربرد دارد. روتوش در واقع روش های مختلف دستکاری عکس است که باعث می شود تصویری بهتر داشته باشیم. در آموزش رتوش حرفه ای عکس در فتوشاپ به صورت مرحله به مرحله به شما یاد خواهیم داد که چگونه پوست را صاف و ترمیم کنید. اگر شما هم جز افرادی هستید که به روتوش تصویر نیاز دارید، می توانید آموزش رتوش حرفه ای عکس در فتوشاپ را مشاهده کنید و نحوه کار با ابزار فتوشاپ را بیاموزید. آنچه در آموزش رتوش حرفه ای عکس در فتوشاپ بیان می شود:
دوره آموزش رتوش حرفه ای عکس در فتوشاپ - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 38 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید جمشیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 105,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رتوش حرفه ای عکس در فتوشاپ - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های عکاسی سراسر اینترنت را در صفحه عکاسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی