اطلاعات دوره
آموزش موهو پیشرفته برای ساخت انیمیشن دو بعدی - پروژه محور
مسیر آموزشی

آموزش موهو پیشرفته برای ساخت انیمیشن دو بعدی - پروژه محور

350,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 350,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش موهو پیشرفته در 12 ساعت کاملا با نرم افزار موهو 12 آشنا می شوید و در قالب پروژه از طراحی کاراکتر تا انیمیت و صداگذاری در این نرم افزار را یاد می گیرید. شاید برای کسانی که قصد ورود به دنیای انیمیشن را داشته باشند این سوال ایجاد شود که انیمشن ها مانند دیرین دیرین، باب اسفنجی و ... چگونه ساخته می شود، در دوره آموزش موهو پیشرفته قصد دارم در 12 ساعت و سه فصل ابتدا به معرفی کامل و قابلیت های نرم افزار موهو می پردازیم و سپس در دو فصل ابتدا به صورت مقدماتی و سپس پیشرفته در قالب پروژه هایی با نرم افزار موهو انمیشن هایی می سازیم و روند آموزش را پروژه محور پیش می بریم. نرم افزار موهو 12 چیست؟
دوره آموزش موهو پیشرفته برای ساخت انیمیشن دو بعدی - پروژه محور دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 ساعت و 46 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مرتضی دهقانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 350,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش موهو پیشرفته برای ساخت انیمیشن دو بعدی - پروژه محور را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

koosha siraty

بسیار عالی و کارآمد

محمد دهقان

بسیار عالی و با آموزش های استادطوفانی هم جذاب و کاربردی

مجتبی دهقانی تفتی

سلام استاد دوره ای بسیار عالی است. خیلی ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی