اطلاعات دوره
دوره آموزش رویت مپ 2019 برای طراحی تاسیسات ساختمان - Revit MEP - متوسط
مسیر آموزشی

دوره آموزش رویت مپ 2019 برای طراحی تاسیسات ساختمان - Revit MEP - متوسط

49,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 49,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره آموزش رویت مپ 2019 در 4 ساعت توسط اریک وینگ یکی از برترین اساتید Revit MEP به سادگی هر چه تمام برای طراحی سیستم تاسیسات ساختمان تدریس شده است. بسیاری از مهندسان MEP از نرم افزار Revit به عنوان ابزار طراحی خود استفاده می کنند. این فیلم آموزشی بر روی ویژگی های MEP نسخه ی 2019 نرم افزار Revit تمرکز می کند و برای افرادی طراحی شده است که می خواهند به طراحی سیستم های تاسیسات ساختمان ها فعالیت کنند. طراحی MEP (مکانیکی، الکتریکی، و لوله کشی) یکی از بزرگترین کامپوننت های زنجیره BIM (مدل‌سازی اطلاعات ساختمان) می باشد، شما می توانید در این دوره، یک مبحث خاص را یاد بگیرید و یا اینکه می توانید کل دوره را برای آشنایی با تمامی جنبه های اکوسیستم Revit MEP تماشا نمائید. شما در طول این دوره یاد می گیرید که چطور نقشه های ساختمانی ساده ایجاد کنید، چگونه سیستم های روشنایی و مدارهای الکتریکی را طراحی نمائید، چطور یک پروژه ی مکانیکی را شروع کنید، به چه صورت نقشه های لوله کشی را ایجاد نمائید، چگونه سیستم آبیاری قطره ای را به وجود آورید، و در نهایت طرح های خود را برای ساخت و ساز مستند نمائید. تاریخچه کوتاهی از نرم افزار پر کاربرد Autodesk Revit MEP:
دوره دوره آموزش رویت مپ 2019 برای طراحی تاسیسات ساختمان - Revit MEP - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط گروه آموزشی عرفان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 49,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش رویت مپ 2019 برای طراحی تاسیسات ساختمان - Revit MEP - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی نیک پی

با تشکر

محمود یزدانی

خیلی خوب

مرتضی سپهری

عالی

Ahmad Yaghoobian

آموزش خوبیه فقط تلفظ های بعضی اصطلاحات انگلیسی نرم افزار اشتباهه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی