اطلاعات دوره
دوره رایگان فتوشاپ ویژه صنعت چاپ و تبلیغات - مقدماتی
مسیر آموزشی

دوره رایگان فتوشاپ ویژه صنعت چاپ و تبلیغات - مقدماتی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش فتوشاپ ویژه صنعت چاپ و تبلیغات قصد داریم بصورت رایگان و پروژه محور به آموزش تکنیک های طراحی در فتوشاپ برای استفاده در صنعت چاپ و تبلیغات بپردازیم. امروزه صنعت چاپ پیشرفت قابل توجهی کرده است و باید به این نکته در طراحی ها خود توجه کنیم. نرم افزار فتوشاپ در زمینه محصولات چاپی مانند کارت ویزیت، ست اداری (سربرگ و پاکت نامه) بنر، کاتالوگ و پوستر و… می تواند به خوبی تمام پاسخگو باشد، با توجه به این بازار پررونق با یادگیری این مهارت ها می توانید به خوبی برای خود زمینه اشتغال را فراهم کرده و به درآمد زایی برسید. برای داشتن مهارت کافی در این صنعت بایستی ابتدا در تمام مواردی که ذکر شد نمونه کار داشته باشید پس در این دوره رایگان همراه  ما باشید. در این دوره رایگان سعی کرده ایم در کمترین زمان ممکن مفاهیم مهم و اساسی صنعت چاپ و تبلیغات را بصورت عملی در حین انجام پروژه بیان کنیم. با شرکت در دوره آموزش فتوشاپ ویژه صنعت چاپ و تبلیغات بصورت مقدماتی با تمام تکینک های طراحی طرح برای چاپ آشنا شده و با تمرین و تکرار می توانید به تخصص لازم دست پیدا کنید. 
دوره دوره رایگان فتوشاپ ویژه صنعت چاپ و تبلیغات - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 23 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رسانه ی آموزشی مکتب تی وی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره رایگان فتوشاپ ویژه صنعت چاپ و تبلیغات - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی