اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دوره تخصصی ساخت داشبورد مدیریتی در اکسل - بخش دوم - پیشرفته
مسیر آموزشی

دوره تخصصی ساخت داشبورد مدیریتی در اکسل - بخش دوم - پیشرفته

659,880 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 659,880 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره داشبورد مدیریتی در اکسل در 16 ساعت ویدیو آموزشی به شما تمام ابزارها، ترفندها برای ساخت داشبورد مدیریتی در اکسل را با بیان مثال های واقعی خواهیم گفت. با بخش دوم از دوره تخصصی ساخت داشبورد مدیریتی در اکسل در خدمت شما هستیم. این دوره تخصصی قدم دوم طراحی داشبورد مدیریتی می باشد. در دوره داشبورد مدیریتی در اکسل به بیان تکنیک و مباحث فوق العاده حرفه ای اکسل و بکارگیری نکات کم یاب یعنی نقشه حرارتی در اکسل پرداخته می شود. برای مشاهده این دوره بهتر است ابتدا دوره تخصصی داشبورد مدیریتی - بخش اول را مشاهده نماید زیرا در بخش اول تمام مباحث اصولی از صفر برای تهیه بروزترین داشبوردهای مدیریتی در اکسل گفته شده است و این تضمین داده می شود بعد طی این دو دوره خواهید توانست تا بهترین نمودار و گزارش کلیک ویو را در اکسل طراحی کنید. به جرات می توان گفت که تمام نکات برای ساخت داشبوردهای مدیریتی در اکسل در بخش اول و دوم آموزش داشبورد مدیریتی در اکسل به صورت کامل بیان شده است.
دوره دوره تخصصی ساخت داشبورد مدیریتی در اکسل - بخش دوم - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 15 ساعت و 33 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط وحید بهرادمرد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 659,880 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره تخصصی ساخت داشبورد مدیریتی در اکسل - بخش دوم - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

کاربر سایت

با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی