اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جامع Adobe XD
مسیر آموزشی

آموزش جامع Adobe XD

445,200 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 445,200 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش جامع Adobe XD قصد داریم در بیش از 12 ساعت بصورت کامل به رابط کاربری و تجربه کاری از صفر تا صد بپردازیم و تمام مباحث مربوط به Ui Ux را بیان کنیم. یکی از جدیدترین نرم افزار های تولید شده شرکت ادوبی، نرم افزار adobe xd است که از آن برای طراحی ux و ui استفاده می شود. واسط کاربری این نرم افزار آسان و قابلیت استفاده در سیستم عامل های ویندوز و مک را دارد با این نرم افزار می توان طراحی واسط کاربری و ساخت Prototype را انجام داد. در دوره جامع آموزش نرم افزار adobe xd به بیان نکات مهم در مورد نرم افزار adobe xd خواهیم پرداخت و طراحی با adobe xd را آموزش می دهیم. این دوره حاصل تجربه چندین ساله مدرس در بازار کار بوده و تمام نیازها و چالش هایی که طراحان رابط کاربری با آن روبرو بودند را پاسخ خواهیم داد و به طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری از صفر تا صد خواهیم پرداخت. 
دوره آموزش جامع Adobe XD دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رسانه ی آموزشی مکتب تی وی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 445,200 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع Adobe XD را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های UI و UX سراسر اینترنت را در صفحه UI و UX در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی