اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کامل پاورپوینت - بخش اول - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش کامل پاورپوینت - بخش اول - پیشرفته

188,190 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 188,190 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در بخش اول از دوره آموزش کامل پاورپوینت در6 ساعت در ساده ترین حالت مباحث مقدماتی و نکات کاربردی پاورپوینت را برای طراحی و کار حرفه ای با پاورپوینت خواهید آموخت. با یک دوره دیگر از وحید بهرادمرد در خدمت شما هستیم.آموزش کامل پاورپوینت در 41 قسمت به مدت 6 ساعت تهیه شده که در آن از صفر تا صد ترفندها و تکنیک های و نکات کاربردی پاورپوینت بیان می شود. پاورپوینت یکی از ابزار های مهم در ارائه مطالب است که امروزه کاربردهای بسیاری در زندگی روزمره ما دارد. در آموزش کامل پاورپوینت به تمام ترفندها و تکنیک ها و ابزارهای ضروری نرم افزار می پردازیم تا پس از این دوره آموزشی دیگر مشکلی در نرم افزار پاورپوینت نداشته باشید. 
دوره آموزش کامل پاورپوینت - بخش اول - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 2 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط وحید بهرادمرد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 188,190 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کامل پاورپوینت - بخش اول - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

فاطمه نصرتی

خیلی گویا و کامل بود

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی