اطلاعات دوره
فیلم آموزش تری دی مکس ( نرم افزار 3D MAX )
مسیر آموزشی

فیلم آموزش تری دی مکس ( نرم افزار 3D MAX )

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی به صورت کامل نرم افزار 3D MAX را آموزش می بینید و پروژه محور به ساخت غرفه های نمایشگاهی می پردازید با کاربرد مکس در معماری آشنا خواهید شد. این دوره شامل بیش از 55  فیلم آموزش مکس می باشد که به آموزش کامل قابلیت های نرم افزار 3D MAX می پردازد و شامل مباحث زیر می باشد: ساخت شکل ترکیبی (Boolean) حجم دادن با دوران شکل (lathe) ساخت برجستگی و فرو رفتگی (Displace) آموزش کار با ابزار Twice - Melt - Ripple - Wave در تری دی مکس ساخت غرفه نمایشگاهی در 3dmax (لینک آموزش غرفه سازی توسط استاد طوفانی) آموزش طراحی دیوار و زمین در 3d max طراحی ستون ها پایه نرده طراحی شیشهآموزش ساخت متریال شیشه واقعی در 3d max ساخت مواد پلاستیکی و معرفی چندین چند قابلیت و ابزارهای کاربردی دیگر در نرم افزار 3D MAX 
دوره فیلم آموزش تری دی مکس ( نرم افزار 3D MAX ) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 37 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید طوفانی اصل مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش تری دی مکس ( نرم افزار 3D MAX ) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

hassan khammarzadeh

بسیار عالی

mostafa ayardeh

سلام و خسته نباشید به گروه مهندسی لیموناد مرسی از آموزشهایی که میزارید فوق العاده هستن مرسی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی