اطلاعات دوره
آموزش حرفه ای ترکینگ سه بعدی در افتر افکت - 3D Camera Tracking - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش حرفه ای ترکینگ سه بعدی در افتر افکت - 3D Camera Tracking - پیشرفته

52,800 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 52,800 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش 3D Camera Tracking از skillshare با ترکینگ حرفه ای سه بعدی در نرم افزار افتر افکت و سینما 4d آشنا می شوید. این دوره توسط آرت گرو دوبله تخصصی شده  3D Camera Tracking ، ردیابی دوربین سه بعدی یا همان ترکینگ بسیار سرگرم کننده است!  شاید فکر کنید که ترکینگ یک کار سخت و پیچیده است، اما After Effects یک ردیاب دوربین واقعا قدرتمند دارد که می تواند آن را به به سادگی انجام دهید. ترکینگ یا ردیابی دوربین سه بعدی یکی از قابلیت های حرفه ای نرم افزار افتر اقکت است که این امکان را به شما می دهد هر آبجکت را در یک ویدیو قرار می‌دهید، طوری که گویی به صورت فیزیکی در هنگام فیلمبرداری وجود داشته است. 
دوره آموزش حرفه ای ترکینگ سه بعدی در افتر افکت - 3D Camera Tracking - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 25 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط ARTGURU مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 52,800 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حرفه ای ترکینگ سه بعدی در افتر افکت - 3D Camera Tracking - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهرداد عابد

با تشکر

امیرحسین شرافت

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی