اطلاعات دوره
فیلم آموزش رایگان فتوشاپ پیشرفته - پیشرفته
مسیر آموزشی

فیلم آموزش رایگان فتوشاپ پیشرفته - پیشرفته

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی ویدیویی به بررسی کامل تمام نکات فتوشاپ به صورت پیشرفته می پردازیم.همراه با دانلود رایگان آموزش فتوشاپ در این دوره آموزشی به صورت کاملا عملی و پروژه محور به بررسی پیشرفته نرم افزار قدرتمند فتوشاپ می پردازم.  در این دوره به بررسی کامل انواع روش های ماسک گذاری، نحوه روتوش کردن صورت، نحوه نورپردازی در تصویر، قرار دادن پترن بر روی متریال های مانند پارچه، ساخت المان های جذاب و کاربردی و ... می پردازم.
دوره فیلم آموزش رایگان فتوشاپ پیشرفته - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید طوفانی اصل مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش رایگان فتوشاپ پیشرفته - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی