اطلاعات دوره
حذف صدای خواننده از آهنگ با Adobe Audition
مسیر آموزشی

حذف صدای خواننده از آهنگ با Adobe Audition

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.1/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در ویدیو حذف صدای خواننده در ادوب ادیشن، آموزش حذف صدای خواننده از آهنگ با adobe audition را خواهید آموخت. با اولین قسمت از آموزش نرم افزار آدیشن، نرم افزار حذف صدای خواننده در خدمت شما هستیم. آدیشن یک نرم افزار ویرایشگر فایل های صوتی بسیار حرفه ای با مجموعه ای از قابلیت های کوچک و بزرگ است. تمامی امکانات لازم برای ویرایش فایل های صوتی در این ابزار آماده شده است که از معرف ترین آن ها می توان به حذف صدای خواننده در ادوب ادیشن اشاره کرد. در ویدیو آموزش ادوب ادیشن به آموزش حذف صدای خواننده از آهنگ با adobe audition را خواهید آموخت با استفاده از ادیشن می توان کارهای مختلفی روی فایل ها انجام داد که در این آموزش حذف صدای خواننده با ادوب ادیشن را خواهید دید.
دوره حذف صدای خواننده از آهنگ با Adobe Audition دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط خلیل حبیبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره حذف صدای خواننده از آهنگ با Adobe Audition را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های هنر و طراحی سراسر اینترنت را در صفحه هنر و طراحی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی