اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش راینو (Rhinoceros 5) برای طراحی سه بعدی و معماری - بخش اول - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش راینو (Rhinoceros 5) برای طراحی سه بعدی و معماری - بخش اول - پیشرفته

23,100 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 23,100 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

در بخش اول دوره آموزش Rhinoceros 5 شما با اصول و ابزارهای نرم افزار قدرتمند راینو برای طراحی و مدل سازی سه بعدی و پیچیده آشنا می شوید این دوره دو بخش است. این دوره آموزشی تکمیل کننده دوره آموزشی قبلی با عنوان "دوره آموزش راینو برای مدل سازی - پروژه محور و رایگان" در این دو دوره آموزشی راینو بیشتر تمرکز بر روی معرفی ابزارها است، چون یادگیری و کار با ابزارها مقدمه ای برای شروع حرفه ای کار با هر نرم افزاری است، در این بخش از دوره آموزشی به بررسی زاویه ها نسب به هم، curve دو بعدی و سه بعدی، ایجاد حجم سه بعدی از طریق مقطع دو بعدی، ترکیبات در راینو، آموزش تنطیمات Grid، فیلت کردن سه بعدی، معرفی ابزار sweep، splop - arrySrf، آموزش نصب vray روی راینو و ... آشنا می شوید. همچنین برای درک بهتر نرم افزار Rhinoceros چندین پروژه عملی مانند: اصول و طراحی کابینت در راینو، اصول و طراحی پله، طراحی قفس و چندین پروژه دیگر برای درک بهتر آموزش راینو بررسی و اجرا خواهد شد.
دوره آموزش راینو (Rhinoceros 5) برای طراحی سه بعدی و معماری - بخش اول - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید جمشیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 23,100 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش راینو (Rhinoceros 5) برای طراحی سه بعدی و معماری - بخش اول - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مهرداد علایی

کبفبت و محتوی دوره خوب و کاربردی بود

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی