اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی بنر معرفی محصول  به سبک دیجی کالا
مسیر آموزشی

آموزش طراحی بنر معرفی محصول به سبک دیجی کالا

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزشی طراحی بنر معرفی محصول قصد داریم به طراحی بنر معرفی محصول بپردازیم و یک بنر به سبک دیجی کالا را در فتوشاپ از صفر طراحی کنیم. با آموزش طراحی بنر معرفی محصول به سبک دیجی کالا در خدمت شما هستیم. دیگر زمان معرفی محصول با یک عکس ساده گذشته است و اکنون برای پیشرفت و پیشی گرفتن از رقبا در بازار بهتر است معرفی محصولات خود را به مشتری بصورت یک طراحی جذاب و شیک انجام دهید که این کار باعث بالا رفتن ارزش محصول شما نیز می شود. این ویدیو علاوه بر آموزش طراحی بنر پر از نکته های مهم و کاربردی است که می تواند به شما در طراحی کمک کند. بسیاری از سایت های فروشگاهی و پیج های اینستاگرام برای معرفی محصول خود از سبک مختلفی برای طراحی استفاده می کنند که در این آموزش ما بنر معرفی محصول دیجی کالا را آموزش خواهیم داد.
دوره آموزش طراحی بنر معرفی محصول به سبک دیجی کالا دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط خلیل حبیبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی بنر معرفی محصول به سبک دیجی کالا را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های موسیقی سراسر اینترنت را در صفحه موسیقی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی