اطلاعات دوره
آموزش نرم افزار Movavi video Editor Plus - مقدماتی - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش نرم افزار Movavi video Editor Plus - مقدماتی - مقدماتی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش نرم افزار Movavi video Editor Plus قصد داریم بصورت مقدماتی به آموزش ویرایش و ساخت ویدیو با نرم افزار Movavi video بپردازیم. برای تدوین و ویرایش ویدیو نرم افزارهای مختلفی وجود دارد که امکانات زیادی را در اختیار ما قرار می دهند ولی برای کار با آن ها نیاز به یک سیستم قوی است. نرم افزار Movavi video Editor Plus با توجه به محیط ساده قابل اجرا بودند در سیستم های معمولی یک گزینه مناسب برای استفاده است.  در این دوره نحوه شروع کار با این نرم افزار را از ابتدا یعنی نصب آن بیان خواهیم کرد و بصورت مقدماتی به معرفی بخش های آن می پردازیم و سپس یک ویدیو کلیپ ساده را ساخته و نحوه جدا کردن صدا و ایجاد افکت را آموزش می دهیم. نوشتن متن روی ویدیو و یا تصویر، تغییرات صدا، ذخیره کردن و ... از دیگر مواردی است که در این دوره می آموزید.
دوره آموزش نرم افزار Movavi video Editor Plus - مقدماتی - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 31 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط خلیل حبیبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم افزار Movavi video Editor Plus - مقدماتی - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی