اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رایگان فتوشاپ - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش رایگان فتوشاپ - مقدماتی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش رایگان فتوشاپ قصد داریم در 5 ساعت بصورت مقدماتی به آشنایی با محیط و تکنیک های فتوشاپ و همچنین معرفی و کار با ابزارهای کاربردی آن بپردازیم. در آموزش فتوشاپ مقدماتی رایگان به زبانی ساده با مقدمات فتوشاپ و ویرایش تصاویر در ادوبی فتوشاپ آشنا خواهید شد. مهم نیست که شما چقدر با فتوشاپ آشنا باشید چون در دوره آموزش رایگان فتوشاپ بصورت کاملا مقدماتی آموزش ها را شروع خواهیم کرد. در دوره فتوشاپ مقدماتی تمامی نکات مربوط به یادگیری نرم افزار فتوشاپ خیلی ساده و گاهی خیلی حرفه ای به شما یاد داده می شود و شما را نسبت به هر دوره مقدماتی یا آموزش مقدماتی دیگری بی نیاز می کند. این دوره توسط آقای مهران محمدیان کارشناس تولید محتوا برای شما عزیزان تولید شده است تا اولین قدم در مسیر یادگیری فتوشاپ و همچنین مسیر کسب درآمد را بردارید. آنچه در دوره آموزش رایگان فتوشاپ بیان خواهد شد:
دوره آموزش رایگان فتوشاپ - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 41 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مهران محمدیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان فتوشاپ - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سعیده آقانژاد

بسیار عالی و با حوصله و دقیق

maedeh

سپاس از شما

سمانه اکثری

ممنونم از دوره خوبتون ...عالی بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی