اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش استوری لاین برای تولید محتوای الکترونیک
مسیر آموزشی

آموزش استوری لاین برای تولید محتوای الکترونیک

21,350 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 21,350 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش استوری لاین 3 شما در 100 دقیقه با قابلیت های نرم افزار StoryLine 3 برای تولید محتوای الکترونیک و ساخت اتوران های آموزشی آشنا می شوید. استوری لاین نرم افزاری برای تولید محتوای الکترنیکی و ساخت دوره های آموزشی تعاملی است. با این برنامه می توانید اسلاید های آموزشی تان را طراحی کنید. این اسلایدها قالبهای آماده ای نیز دارند که برای افزایش سرعت طراحی می توانید از آنها استفاده کنید. از ویژگی های جالب این برنامه این است که میتوانید با کاربر تعامل برقرار کنید. یعنی تعریف کنید وقتی کاربر روی فلان قسمت کلیک کرد چه اتفاقی بیفتد، یا در فلان قسمت از کاربر سوالی را مطرح میکنید و نسبت به پاسخ درست و نادرست آنها واکنش های مناسبی را نشان میدهید. در واقع تریگرهای مختلفی را تعریف میکنید که بر اساس عملکرد کاربران اجرا میشوند.
دوره آموزش استوری لاین برای تولید محتوای الکترونیک دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 46 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مهدی فروزان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 21,350 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش استوری لاین برای تولید محتوای الکترونیک را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مریم محمدطاهری

با تشکر

hasan hosseini

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی