اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کامل ادوبی دایمنشن (Adobe Dimension CC)
مسیر آموزشی

آموزش کامل ادوبی دایمنشن (Adobe Dimension CC)

18,550 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.3/5
وضعیت قیمت: 18,550 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

آموزش adobe dimension cc شامل دو فصل است، در فصل اول نرم افزار ادوبی دایمنشن توضیح داده می شود و در فصل دوم یک پروژه با آن پیاده سازی می شود. این دوره دو بخش مختلف داره، در بخش اول به آموزش قابلیت های و نحوه کار با adobe dimension cc می پردازیم و در بخش دوم دوره، از مطالبی که یاد گرفتیم استفاده میکنیم و یک پروژه طراحی محصولات یک کارخانه تولید روغن زیتون رو از صفر تا 100  با هم دیگه بررسی میکنیم. با دیدن این بخش شما درک درستی از نحوه استفاده از دایمنشن تووی پروژه هاتون بدست میارید. طراحان گرافیک با آموزش Adobe Dimension می توانند تا از آیتم های سه بعدی تووی تصاویر دو بعدی استفاده کنند.
دوره آموزش کامل ادوبی دایمنشن (Adobe Dimension CC) دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 46 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مصطفی جوادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 18,550 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کامل ادوبی دایمنشن (Adobe Dimension CC) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی