اطلاعات دوره
آموزش فتوگرامتری برد کوتاه برای اسکن سه بعدی - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش فتوگرامتری برد کوتاه برای اسکن سه بعدی - مقدماتی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش فتوگرامتری برد کوتاه نحوه مدلسازی و اسکن سه بعدی اشیا و بناه را بوسیله فتوگرامتری برد کوتاه و کاربردهای دیگر آن در صنعت آموزش می دهیم. دوست عزیز من سلام، من میثم رفیعی متخصص فتوگرامتری هستم، از سال 1392 تا کنون در حوزه نقشه برداری با پهپاد و فتوگرامتری برد کوتاه فعالیت می کنم. در طی این سال ها با انجام پروژه های مختلف در زمینه نقشه برداری، فتوگرامتری و اسکن سه بعدی تجربه زیادی کسب کردم و تصمیم گرفتم تمامی تجربیات خودم در این حوزه را در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهم. در این دوره هدف من آشنایی شما با سیستم فتوگرامتری برد کوتاه و آشنایی با تمام چالش هایی که در این حوزه وجود دارد. نقشه برداری روش های مختلفی دارد که ساده ترین آنها استفاده از متر است، فتوگرامتری هم یکی از روش های بسیار دقیق برای اندازه گیری و نقشه برداری است. فتوگرامتری علم، فن و هنر تعیین موقعیت، اندازه و شکل شی بوسیله آنالیز تصاویر دیجیتال و آنالوگ است.
دوره آموزش فتوگرامتری برد کوتاه برای اسکن سه بعدی - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 43 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط میثم رفیعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فتوگرامتری برد کوتاه برای اسکن سه بعدی - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی عمران سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی عمران در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

arash pourjabbar

خوب بود . می تونست بهتر و کاربردی تر باشه

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی