اطلاعات دوره
آموزش کامل تایپ ده انگشتی
مسیر آموزشی

آموزش کامل تایپ ده انگشتی

27,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 27,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره کاملترین آموزش تایپ ده انگشتی مختص به همه افرادی که به تایپ علاقه مند هستند از مبتدی تا حرفه ای، و یا آن دسته از افرادی است که شغل آن ها درگیر تایپ است. تایپ نمودن 180 حرف در یک دقیقه شاید برای شما یک رویا تلقی شود ، اما بایستی بدانید اگر مهارت تایپ 10 انگشتی را فرا بگیرید میتوانید با سرعتی بیش از 5 برابر سایر کاربران عادی تایپ نمایید و با این مقدار حروف در دقیقه متون خود را تایپ کنید. این مهارت را میتوان بسیار گرانبها دانست چرا که در دنیایی که با سرعت رو به مجازی سازی میرود داشتن چنین توانمندهایی بسیار با ارزش است. تایپ 10 انگشتی یک مهارت است که با اندکی تمرین و ممارست میتوانید به آن دست یابید. در  آموزش کامل تایپ سریع ده انگشتی قصد داریم چندین روش گوناگون که باعث ایجاد یک روند رو به رشد برای فراگیری تایپ 10 انگشتی میشود را برای شما بازگو نماییم. در حال حاضر هر فردی تقریبا با کامپیوتر و امکاناتش آشنایی داره و میداند که تایپ و استفاده از کیبورد از مهم ترین ابزار و دانش برای استفاده از کامپیوتر است.
دوره آموزش کامل تایپ ده انگشتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 37 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مهدی ابوالحسنی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 27,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کامل تایپ ده انگشتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

mehran jafarzadeh

با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی