اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تری دی مکس در معماری، برای طراحی یک ساختمان - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش تری دی مکس در معماری، برای طراحی یک ساختمان - پیشرفته

30,800 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 30,800 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

در این دوره آموزشی با 3d max به طراحی یک ساختمان به صورت پروژه محور میپردازیم تا پروژه محور از تری دی مکس در معماری استفاده کنید و به vray و 3d max را مسلط شوید آموزش تری دی مکس همراه با موتور رندر وی ری (۳DMAX Vray) در این دوره آموزشی به صورت پروژه محور اقدام به طراحی یک ساختمان با تری دی مکس می شود و سپس برای رندرگیری وی ری آموزش داده می شود تا به خوبی از تری دی مکس در معماری استفاده شود و یک ساختمان کامل طراحی شود.
دوره آموزش تری دی مکس در معماری، برای طراحی یک ساختمان - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 ساعت و 42 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید جمشیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 30,800 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تری دی مکس در معماری، برای طراحی یک ساختمان - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

hassan khammarzadeh

بسیار عالی

الهام شجاع

بسیار عالی و کاربردی

سمانه بهرازی

خوب بود

LEGION

یکی از نکات مهم آموزش با فیلم، کیفیت صدا و تصویر هست که خوشبختانه در این آموزش ها بسیار رعایت گردیده است.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی