اطلاعات دوره
آموزش  Room Arranger برای طراحی 3 بعدی دکوراسیون منزل
مسیر آموزشی

آموزش Room Arranger برای طراحی 3 بعدی دکوراسیون منزل

24,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 24,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در طول آموزش room arranger به طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی می پردازیم و به راحتی از نما های مختلف فیلم تهیه کنید و داخل طرح با دوربین بچرخید. در آموزش Room Arranger به طراحی دکوراسیون داخلی منزل به صورت سه بعدی می پردازیم در این نرم افزار می توان اتاق، آپارتمان، طبقات و نمای خارجی ساختمان را طراحی کرد و خوشبختانه از زبان فارسی پشتیبانی می‌ کند. شما به کمک نرم افزار Room Arranger با پیاده سازی اصول اولیه نقشه کشی می‌توانید هر آنچه را که در ذهن خود تجسم می‌کنید به صورت سه بعدی طراحی کنید. از آنجایی که این برنامه دارای کتابخانه ای وسیع از متریال ها و المان های مختلف ساختمان می‌باشد شما می‌توانید قطعات مختلف یک خانه واقعی از کمد و میز و مبلمان گرفته تا راه پله‌ها و تخت خواب و حمام را از این کتابخانه قوی دریافت کرده و در محل مورد نیاز خود استفاده کنید.
دوره آموزش Room Arranger برای طراحی 3 بعدی دکوراسیون منزل دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 35 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سید علی جعفری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 24,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش Room Arranger برای طراحی 3 بعدی دکوراسیون منزل را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سید علی جعفری

آموزشی کاربردی و عالی

علی محمد حسینی

آموزشی بسیار جامع و کامل و آموزنده ! خیلی میشه ازش توی طراحی دکوراسیون به سادگی استفاده کرد ممنون از آموزشتون !

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی