اطلاعات دوره
آموزش ویدیویی تبدیل صوت به متن برای زبان فارسی
مسیر آموزشی

آموزش ویدیویی تبدیل صوت به متن برای زبان فارسی

9,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 9,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این ویدیو آموزشی شما یاد می گیرید که چگونه به زبان فارسی صحبت کنید و ببینید که چگونه خود نرم افزار تایپ را برای شما انجام خواهد داد. شاید خیلی براتون جالب باشه که شما صحبت کنبد و صحبت های شما به زبان فارسی در کامپیوتر تایپ بشه. همانطور که ما وقتی برنامه ورد رو باز می کنیم و تایپ می کنیم صحبت مون هم قشنگ به فارسی تایپ بشه،خیلی براتون جالبه نه؟
دوره آموزش ویدیویی تبدیل صوت به متن برای زبان فارسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سید محمد علوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 9,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ویدیویی تبدیل صوت به متن برای زبان فارسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

arash musavi

عالییییی و کاربردی بود. سپاس

arash kamangir

برای انجام گزارش کار دبیرستان و کارهایی که امنیتش برای ما مهم نیست کاربرد داره ولی برای پروژهای حساس اصلا کاربردی نیست چون همه چیز را به صورت تایپ شده و فایل صوتی در اختیار شرکت گوگل قرار می دیم توصیه می کنم برای پروژه های مهم به هیچ وجه از این روش استفاده نشه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی