اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دوره آموزش راینو 5 برای  مدل سازی - بخش دوم - متوسط
مسیر آموزشی

دوره آموزش راینو 5 برای مدل سازی - بخش دوم - متوسط

23,100 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 23,100 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش راینو برای مدل سازی به زبان فارسی آموزش از خود نرم افزار شروع میشود سپس طراح هایی مثل کابینت و لوستر مدل سازی می شود و در پایان به رندر میپردازیم هر جا نیاز باشد که مدل طراحی شده دقیق باشد و یا مدل مورد نظر پیچده باشد راینو کاربرد دارد زیرا راینو بر پایه خطوط نربز مدل را تولید می کند. خطوط نربز چون تعریف ریاضی دارند دقیق تر از نرم افزار های بر پایه مش مثل 3d max، اسکچ آپ، اتوکد و غیره عمل می کنند. بنابراین از rihon در صنعت، معماری، جواهرسازی، انیمیشن و ... استفاده می شود. در دوره آموزش راینو ابتدا با نرم افزار آشنا شده و سپس ابزار های مورد نیاز آموزش داده می شود و در ادامه با توجه به نیاز، در درس هایی به طراحی کابینت (مناسب معماری) و طراحی النگو (جواهرسازی) می پردازیم و در فیلم های پایانی به آموزش رندرگیری و vray در راینو می پردازیم. برای اطلاعات بیشتر درس های این آموزش در پایین صفحه را بررسی کنید.
دوره دوره آموزش راینو 5 برای مدل سازی - بخش دوم - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید جمشیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 23,100 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش راینو 5 برای مدل سازی - بخش دوم - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

منیکا چشم بنام

بد نبود

Komeil

عالی خیلی جامع ولی کیفیت صدا پایین اما در کل اموزنده و اینکه به هیچ عنوان خسته نشدم چون برای افراد توضیح داده میشه

میلاد علی اصغری

خیلی خوب بودممنون استاد

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی