اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اصول انیمیشن یک کاکتر - دوبله لیندا - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش اصول انیمیشن یک کاکتر - دوبله لیندا - مقدماتی

92,400 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 92,400 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

این دوره، در مورد آموزش یک نرم افزار نیست و به شما اصول انیمیشن یا به حرکت در آوردن یک کارکتر آموزش داده می شود. از راه رفتن تا تغییر ژست و صحبت کردن. اساس کاراکتر ها و مدل های انیمیشنی از مواردی مثل نحوه ی قرارگیری مدل تو حالتی که خوب جلوه داده بشه، حرکت کردن از ژستی به ژست دیگه تا حرکتی طبیعی به وجود بیاد و شبیه سازی دیالوگ ها طوری که گویی اختیار دارد، ریشه میگیرد. تو این قسمت میخوایم چندین مهارت رو یاد بگیریم: نیاز است که همه ی انیماتور های مبتدی بدون توجه به نرم افزار یا سبک خاصی، شخصیت ها رو وارد عرصه ی زندگی کنند، جورج مائستری یک نویسنده و اینماتور اول از همه میخواد بهتون یاد بده که چطور با در نظر گرفتن تعادل و وزن مدلتونو قرار بدین و ژست های طبیعی ایجاد کنین که نمایی از داستان رو براتون روشن کنه بعد از اون شما باید با به کارگیری ژست ها بین اونا انیمیت کنین و حرکت از یه ژست به ژست دیگرواغاز کنین. سپس بعد از ایجاد ژست پایه راه رفتن و دادن حالتی به صورت کاراکتر، دیالوگ رو یکدست می کنین. در اخر یاد می گیرین که همزمان با حرکت از یه ژست به ژستی و ایجاد دیالوگ، تمام اصول رو به صورت کامل با هم در یک صحنه مرتبط میسازین. توجه: فایل تمرین در ضمیمه قسمت دوم قرار دارد.
دوره آموزش اصول انیمیشن یک کاکتر - دوبله لیندا - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 48 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط گروه آموزشی بلدشو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 92,400 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصول انیمیشن یک کاکتر - دوبله لیندا - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی