اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رایگان Eplan Electric برای نقشه کشی برق صنعتی - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش رایگان Eplan Electric برای نقشه کشی برق صنعتی - مقدماتی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش رایگان نرم افزار Eplan طراحی و نقشه کشی برق صنعتی، قصد داریم به آموزش قسمت های مختلف این نرم افزار مهم برای طراحی مدارهای پیچیده بپردازیم. نرم افزار EPLAN یک نرم افزار نقشه کشی برق صنعتی است که به وسیله ی آن، مهندسان می توانند سیستم های الکتریکی نظیر سیستم های کنترلی، هیدرولیکی، پتوماتیکی و … را طراحی و نقشه کشی کنند. همچنین از این نرم افزار برای ترسیم نقشه تابلو برق و انواع سیستم های الکتریکی و کنترلی برق در ابعاد گسترده استفاده می شود که کاربرد عمده آن همانطور که گفتیم در نقشه کشی مهندسی برق است. نرم افزار ای پلن انعطاف پذیری فراوان و قابلیت های خودکار بسیاری را مهیا می سازد و دارای دیتابیس های مختلف از قطعات است و رنج وسیع سمبل ها را در بر می گیرد. همچنین از قابلیت ماکروها استفاده می کند و قابلیت ارتباط با نرم افزار های برنامه نویسی را نیز فراهم می کند.
دوره آموزش رایگان Eplan Electric برای نقشه کشی برق صنعتی - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 39 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید جمشیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان Eplan Electric برای نقشه کشی برق صنعتی - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی صنایع سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی صنایع در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

جلال باقری

دوره خوب بود اگر تایم هر قسمت بیشتر میشد خیلی بهتر بود ممنون

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی