اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ادوبی دریم‌ ویور (Adobe Dreamweaver) - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش ادوبی دریم‌ ویور (Adobe Dreamweaver) - مقدماتی

23,100 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 23,100 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

در دوره آموزش نرم افزار دریم ویور، قصد داریم در 4 ساعت به آموزش نحوه کار و طراحی سایت با نرم افزار Adobe Dreamweaver نرم افزار طراحی وب بپردازیم. Adobe Dreamweaver CC نرم افزار قدرتمندی است که اکثر طراحان برای طراحی های وب خود از آن استفاده می کنند. با برنامه dreamweaver می توانید به سادگی اقدام به نوشتن کدها و تگ های مدنظر خود نمایید. همچنین محیط ویرایشگر فوق حرفه ای نرم افزار دریم ویور با تفکیک کردن کدهای مختلف، کد نویسی را برای شما آسان می نماید. اگر تا پیش از این برای مشاهده آنچه ساخته اید فایل را آپلود کرده و یا بر روی لوکال قرار می دادید اکنون تنها با یک کلیک امکان دیدن نتیجه کار برایتان فراهم شده است. نرم افزار دریم ویور علاوه بر پشتیبانی از تگ های HTML 5 و CSS 3 امکان ویرایش و استفاده از زبان های برنامه نویسی تحت وب نظیر PHP ,ASP ,ASP.NET ,JSP و ... را در اختیار شما می گذارد و شما می توانید با استفاده از این نرم افزار وب سایت های حرفه ای طراحی کنید.
دوره آموزش ادوبی دریم‌ ویور (Adobe Dreamweaver) - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 55 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید جمشیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 23,100 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ادوبی دریم‌ ویور (Adobe Dreamweaver) - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی