اطلاعات دوره
آموزش روتوش صورت در فتوشاپ برای کودکان و دانش آموزان - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش روتوش صورت در فتوشاپ برای کودکان و دانش آموزان - پیشرفته

9,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 9,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره روتوش صورت در فتوشاپ قصد داریم تمام ابزار و تکنیک های لازم برای یک روتوش حرفه ای صورت در فتوشاپ را به کودکان و دانش آموزان آموزش دهیم. سلام محمد حسن صفایی هستم مدرس دوره آموزش روتوش صورت در فتوشاپ برای کودکان و دانش آموزان، در این دوره آموزشی که برای کودکان و دانش آموزان در نظر گرفته شده است به شما آموزش داده می شود که چگونه می توانید یک صورت را در فتوشاپ روتوش کنید. در دوره روتوش صورت در فتوشاپ ابتدا در هر جلسه ابزار مورد استفاده به طور کامل شرح داد و نحوه کار با آن بیان می شود و در جلسه آخر با استفاده از ابزارهای گفته شده روتوش یک صورت را از صفر تا صد انجام خواهیم داد. آنچه در آموزش روتوش صورت در فتوشاپ برای کودکان و دانش آموزان بیان می شود:
دوره آموزش روتوش صورت در فتوشاپ برای کودکان و دانش آموزان - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 39 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمد حسن مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 9,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش روتوش صورت در فتوشاپ برای کودکان و دانش آموزان - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

فتو پرو

دوره بسیار عالی ، من که لذت بردم امید وارم بقیه در این دوره شرکت کنن و سود کنن

محمد حسن

این دوره بهترین دوره برای یاد گیری رتوش صورت در فتوشاپ است پس این دوره را از دست ندهید...

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی