اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تنظیم میکروفون - افزایش و کاهش حساسیت میکروفون
مسیر آموزشی

آموزش تنظیم میکروفون - افزایش و کاهش حساسیت میکروفون

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در ویدیو کوتاه و کاربردی آموزش تنظیمات میکروفون قصد داریم به نحوه افزایش و کاهش حساسیت میکروفون ها در هنگام ضبط صدا در کامپیوتر بپردازیم. حتما شما نیز در هنگام رکورد کردن صدا با استفاده از میکروفون در کامپیوتر با مشکل نویزهای اطراف مواجه شده اید که می تواند خیلی آزار دهنده باشد. مثلا شما یک مدرس یا تولید کننده محتوا هستید و در زمان ضبط صدا و تهیه آموزش کنترل صداهای اطراف که ممکن است از محیط خانه یا حتی عبور و مرور در خیابان باشد بوجود بیاید، سخت است. اما شما می توانید با انجام تنظیماتی در میکروفون خود میزان حساسیت میکروفون به صداهای اطراف را در هنگام ضبط کاهش یا افزایش دهید. در این آموزش کوتاه و کاربردی ما به شما نحوه افزایش و کاهش حساسیت میکروفون را خواهیم آموخت تا تاثیر صداهای مزاحم در هنگام ضبط را کنترل کنید.
دوره آموزش تنظیم میکروفون - افزایش و کاهش حساسیت میکروفون دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط حبیب شمس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تنظیم میکروفون - افزایش و کاهش حساسیت میکروفون را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی