اطلاعات دوره
آموزش کامل پلاگین Camera Raw در فتوشاپ
مسیر آموزشی

آموزش کامل پلاگین Camera Raw در فتوشاپ

19,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 19,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در طول 4 ساعت فیلم آموزشی با کیفیت، پلاگین camera raw را به طور کامل آموزش ببینید.آموزش صفر تا صد پلاگین کمرا راو از مبتدی تا پیشرفته. در این دوره آموزشی هر چیزی که برای پلاگین کمرا راو نیاز دارید رو براتون فراهم شده است  در 24 ویدیو آموزشی و بیش از 4 ساعت آموزش به همراه فایل های تمرین شما پلاگین کمرا راو و فیلتر ها را می آموزید و می توانید عکس های خود را به راحتی ادیت کنید . 
دوره آموزش کامل پلاگین Camera Raw در فتوشاپ دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 12 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مهدی نسبی زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 19,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کامل پلاگین Camera Raw در فتوشاپ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امیر کریمی

کامل همه چیزو راجبش دونستیم و این عالیه

محمود شم آبادی

خیلی دوره خوب و تخصصی بود. مدتش هم خوب بود ممنون

رضا علی

با سلام. نحوه تدریس خیلی خوب و عالی همراه با جزییات.

مهدی نسبی زاده

سلام کیفیت آموزشی دوره بسیار بالاست

محمدحسین صالحی

سلام و خسته نباشید. متاسفانه آموزش ناقص هست و ۳ ابزار آخر بعد از color samplar توضیح داده نشدند. آموزش با جزئیات هست و خوب است اما ایراد بزرگ مدرس، عدم آشنایی حتی اولیه با اصطلاحات انگلیسی تخصص فتوشاپ است که خب از مدرسِ یک برنامه‌ی با زبان انگلیسی بعید است که تلفظ‌ها، املا و حتی معنای کلمات نرم‌افزار مورد تدریس خود را نداند به حدی که در بعضی جاها به همین دلیل، نمیتوانستند مطلب را درست و صحیح توضیح دهند. لطفاً توضیحات ۳ ابزار جامانده را هم قرار دهید تا آموزش کامل شود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی