اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رایگان فتوشاپ برای کودکان و دانش آموزان - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش رایگان فتوشاپ برای کودکان و دانش آموزان - مقدماتی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش رایگان فتوشاپ برای کودکان و دانش آموزان مباحث روتوش عکس، سه بعدی کردن نوشته و برخی از ابزارهای فتوشاپ را به کودکان شما آموزش می دهیم. سلام محمد حسن صفایی هستم مدرس دوره آموزش مقدماتی فتوشاپ برای کودکان، در این دوره آموزشی که برای کودکان در نظر گرفته شده است به شما آموزش داده می شود که چگونه می توانید یک صفحه جدید در فتوشاپ باز کنید آموزش نحوه روتوش عکس در فتوشاپ و همچنین کار با برخی از ابزارها مانند: • ابزار سلکت یا همان انتخاب کردن
دوره آموزش رایگان فتوشاپ برای کودکان و دانش آموزان - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 56 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمد حسن مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان فتوشاپ برای کودکان و دانش آموزان - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

محمد حسن

ok

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی