اطلاعات دوره
آموزش ویدیویی تغییر ظاهر اوبونتو به مک و شخصی سازی ترمینال - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش ویدیویی تغییر ظاهر اوبونتو به مک و شخصی سازی ترمینال - مقدماتی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی ظاهر و رابط کاربری اوبونتو ۱۶.۰۴ را شبیه به رابط کاربری mac os x خواهیم کرد خیلی از کاربران رایانه به محیط گرافیکی مک علاقه ی بسیاری نشان می دهند برای سیستم عامل ویندوز از مدت های قبل نرم افزارهای بسیاری برای شبیه سازی محیط ویندوز به مک ارایه شده بود. لینوکس نیز در این قضیه عقب نمانده است و تعدادی نرم افزار برای شبیه سازی محیط مک در لینوکس ارایه شده اند که با تلفیق این نرم افزار ها با چند ابزار دیگر و هم چنین استفاده از آیکون های مک می توان محیط اوبونتو را کاملا مشابه محیط مک تغییر داد. در این دوره آموزشی قصد داریم نحوه تغییر ظاهر ابونتو به مک و شخصی سازی ترمینال را به شما آموزش دهیم.  با ما همراه باشید
دوره آموزش ویدیویی تغییر ظاهر اوبونتو به مک و شخصی سازی ترمینال - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 33 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمد علیجانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ویدیویی تغییر ظاهر اوبونتو به مک و شخصی سازی ترمینال - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی