اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
تغییر یک کلمه در کل متن در ورد (word)
مسیر آموزشی

تغییر یک کلمه در کل متن در ورد (word)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این ویدیو کوتاه قصد داریم به طور ساده نحوه تغییر یک کلمه در کل متن در ورد (word) یا همان ریپلیس کردن (replace) کلمات در ورد را آموزش دهیم. حتما تا به حال برای شما هم پیش آمده است که بخواید یک کلمه با تعداد تکرار زیاد را در فایل ورد خود در متن تغییر دهید. برای این کار نیاز نیست کلمه را در متن بصورت یکی یکی تغییر دهید. در این آموزش خواهید آموخت که چطور با یک سرچ ساده می توانید کلمه را در متن پیدا کرده و جایگزینی کلمه را انجام دهید. ** توجه: اگر قصد یادگیری و حرفه ای شدن در نرم افزارهای "اکسل - Excel" - "ورد - Word" - "پاورپوینت - PowerPoint"را دارید، پکیج هایی کامل از مجموعه آفیس تهیه کرده ایم که می توانید با استفاده از لینک ها به آموزش ها مراجعه کنید، برای مشاهده مجموعه فیلم های آموزشی ماکروسافت آفیس "اینجا کلیک" کنید.
دوره تغییر یک کلمه در کل متن در ورد (word) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط پوریا قاسمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره تغییر یک کلمه در کل متن در ورد (word) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی