اطلاعات دوره
ایجاد فهرست بندی خودکار ورد (Word)
مسیر آموزشی

ایجاد فهرست بندی خودکار ورد (Word)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در ویدیو ایجاد فهرست بندی خودکار در ورد به اینکه چطور می توان یک فهرست بندی اصولی ایجاد کرد تا با تغییر در متن و عنوان ها فهرست نیز خودکار تغییر کند می پردازیم. فهرست بندی عناوین در ورد به صورت دستی هنگام تهیه یک مقاله یا تحقیق اگر متن شما طولانی نباشد، خیلی کار دشواری نیست اما در صورتی که شما یک متن طولانی داشته باشید که بارها بخواهید متن آن را تغییر داده و جای کلمات را تغییر دهید، فهرست نویسی در ورد به صورتی دستی کار فوق العاده دشواری خواهد بود. زیرا کافی است متن شما یک صفحه جا به جا شود در این صورت باید تمام فهرست را به صورت دستی دوباره تغییر دهید. به این مشکلات، خطای دست را نیز اضافه کنید! نرم افزار ورد این امکان را به شما می دهد که به صورت خودکار فهرست مطالب خود را بسازید. فهرستی که به سادگی اصطلاحاً Update می شود. این ویدیو نحوه ی ایجاد فهرست در ورد را به شما می آموزد.
دوره ایجاد فهرست بندی خودکار ورد (Word) دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محسن امیریان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره ایجاد فهرست بندی خودکار ورد (Word) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی