اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
خطا اتصال به اینترنت! ببیند چرا
مسیر آموزشی

خطا اتصال به اینترنت! ببیند چرا

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اشکال یابی و رفع مشکلات اتصال به اینترنت و رفع و خطا یابی اتصال به اینترنت-با دانلود رایگان آموزش "نحوه رفع خطا اتصال به اینترنت که در این آموزش گفته می شود مربوط به هنگامی است که شما از بعضی از نرم افزار های تغییر پروکسی استفاده می کنید و یک دفعه کامپیوتر را خاموش می کنید (یا مثلا برق قطع می شود) و دفعه بعد که به اینترنت کانکت می شوید با خطا روبرو می شوید و در واقع به اینترنت متصل هستید ولی اینترنت اکسس ندارید. در فیلم آموزشی زیر با ما همراه باشید تا شیوه رفع خطا اتصال به اینترنت را ببینیم."
دوره خطا اتصال به اینترنت! ببیند چرا دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط پوریا قاسمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره خطا اتصال به اینترنت! ببیند چرا را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی