اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
فیلم آموزش نورپردازی با Vray HDRI در تری دی مکس
مسیر آموزشی

فیلم آموزش نورپردازی با Vray HDRI در تری دی مکس

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش کوتاه و کاربردی از نورپردازی با Vray HDRI در تری دی مکس (3ds Max)- همراه با دانلود رایگان آموزش نورپردازی HDRI یکی از بهترین روش ها برای رسیدن به یک رندر فوق العاده واقعی و با کیفیت است.مهمترین کاربرد تصاویر HDRI روشنایی و همچنین انعکاس واقعی روی تمام سطوح است. در این آموزش کوتاه و کاربردی از نورپردازی با Vray HDRI که یکی از کاربردهاش نورپردازی برای Exterior Lighting است را فرا می گیریم، که چگونه به کمک تصاویر HDRI رندرهای واقع گرایانه داشته باشیم. برای افزودن تصاویر HDRI و نورپردازی به کمک این تصاویر راه های مختلفی در تری دی اس مکس وجود دارد که در این آموزش سعی کردم از کاربردی ترین روش این کار را برای شما انجام دهم.
دوره فیلم آموزش نورپردازی با Vray HDRI در تری دی مکس دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط بابک آقایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش نورپردازی با Vray HDRI در تری دی مکس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی