اطلاعات دوره
آموزش پاک کردن فایل های اضافی ویندوز
مسیر آموزشی

آموزش پاک کردن فایل های اضافی ویندوز

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.1/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اگر سرعت ویندوز شما کند شده یا درایوهای سیستمتان پر شده است با استفاده از این ترفند می توانید فایل های اضافی ویندوز خود را حذف کنید و سرعت و فضا را افزایش دهید. یکی از مشکلات ویندوز، هنگ کردن و کند شدن در هنگام کمبود حافظه است. یکی از دلایل این اتفاق، جمع شدن فایل های اضافی و بی استفاده در ویندوز است که این فایل ها در پوشه ای به نام Temp ذخیره می شود. اگر این فایل ها را حذف کنید، کمک شایانی به افزایش سرعت ویندوز و همچنین افزایش فضای درایوهایتان می کنید. پاک کردن فایل های بلا استفاده در ویندوز و پاک سازی هارد از فایل های اضافه و تم ها و... که ویندوز و شما از آنها استفاده ای ندارید را می توانید با disk cleanup پاک کنید. "آموزش پاک کردن فایل های اضافی ویندوز" رایگان می باشد و می توانید این آموزش را به صورت رایگان دانلود کنید
دوره آموزش پاک کردن فایل های اضافی ویندوز دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمد قاسمپور شیرازی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پاک کردن فایل های اضافی ویندوز را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی