اطلاعات دوره
آموزش طراحی صدا برای انیمیشن – Sound Design For Animation
مسیر آموزشی

آموزش طراحی صدا برای انیمیشن – Sound Design For Animation

91,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 91,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی که محصول مشترک شرکت موشن دیزاین اسکول و دراما آدیو شرکت تخصصی صداگذاری است به آموزش طراحی صدا برای انیمیشن می پردازیم. انیمیشن به خودی خود خیلی بی نظیر است اما برای واقعی به نظر رسیدن تحرک ها و انتقال پیام به درستی چیزی کم دارد. صداگذاری به ما کمک می کند تمام جزئیات انیمیشن را احساس کنیم و پویایی آن را درک کنیم. این دوره آموزشی محصول مشترک شرکت موشن دیزاین اسکول، یکی از بهترین شرکت های موشن گرافیک و دراما آدیو شرکت تخصصی صداگذاری است که به بهترین نحو ممکن روش صداگذاری و طراحی صدا برای موشن گرافیک در آن توضیح داده شده است.
دوره آموزش طراحی صدا برای انیمیشن – Sound Design For Animation دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 22 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط موشن گورو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 91,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی صدا برای انیمیشن – Sound Design For Animation را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های موسیقی سراسر اینترنت را در صفحه موسیقی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ALI حیاتی

دوره خوبیه

بهزاد نبی

با تشکر

soheil

عالی

پویا اصغرزاده

با تشکر

نگین پالیزی راد

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی