اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اصول انیمیشن دو بعدی (دوبله از لیندا) - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش اصول انیمیشن دو بعدی (دوبله از لیندا) - مقدماتی

53,900 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 53,900 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی از پایه و به صورت کاملا عملی اصول ساخت و طراحی انیمیشن دو بعدی را به شما آموزش می دهم در این دوره آموزش از پایه و صورت کالا اصولی نحوه جان بخشیدن به کاراکترهای دو بعدی را خواهید آموخت. با پیروی از اصول پایه ای انیمیشن سازی، میتوانید کاراکترهایی بسازید که به صورت طبیعی با محیط پیرامون خود تعامل برقرار می کنند، احساساتی واقعی دارند و صحبت کردن و راه رفتن شان ملموس و انسان گونه است. در این بخش "درموت اکونر" نشان می دهد که چگونه کاراکتر غیرمتحرک و صحنه را در فضایی سه بعدی رسم و قبل از شروع، انیمیشن خود را به صورت استوری برد یا فیلمی مصور طراحی کنید. او اصولی مانند آماده سازی مخاطب در پیش بینی حرکات، فشارِ رفت و سرعت پرتاب در بازگشت جسم(یا به طور کلی سختی جسم) که در کاراکتر نوعی وزن و انعطاف ایجاد می کند را بررسی خواهد کرد و به شما چگونگی انیمیت کردن چرخه راه رفتن و دیالوگ را نشان خواهد داد. در نهایت، می آموزید که چطور آغاز تا پایان صحنه ها را به ظرافت بچینید،و بنابراین قادر خواهید بود حرکات را پیش از آنکه به طور کامل رندر شوند طراحی کنید.
دوره آموزش اصول انیمیشن دو بعدی (دوبله از لیندا) - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 52 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط گروه آموزشی بلدشو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 53,900 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصول انیمیشن دو بعدی (دوبله از لیندا) - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مجتبی محمدیان

مطالب بسیار عالی و همراه با جزییات ریز و برخی مباحث کارگردانی در انیمیشین سازی بود که خیلی کمک میکنه به افرادی که میخوان انیمیشین رو خودشون بسازن

استودیو رضوان

عالی بود

مرتضی فیض

خوب بود

Mehrdad irannezhad

آموزشي بسيار خوب و مفيد

علی پهلوان

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی