اطلاعات دوره
آموزش کتاب زیشر سطح Sicher B2.1 برای یادگیری زبان آلمانی - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش کتاب زیشر سطح Sicher B2.1 برای یادگیری زبان آلمانی - پیشرفته

357,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 357,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش کتاب زیشر سطح Sicher B2.1 در 10 ساعت آموزش ویدیویی به تدریس گرامر sicher b2 برای یادگیری زبان آلمانی می پردازیم. کتاب زیشر b2 دومین کتاب از سری کتاب های 5 جلدی زیشر است. این سری کتاب برای آموزش زبان آلمانی در سطح پیشرفته طراحی شده است. یکی از بهترین منابع برای آموزش مهارت های چهارگانه زبان آلمانی برای کسانی که به دنبال مکالمه زبان آلمانی هستند می باشد و یا برای افرادی که قصد مهاجرت، اشتغال و تحصیل در کشور آلمان را دارند مناسب است. سری کتاب زیشا منبع معتبر و بسیار مناسبی برای آمادگی آزمون گوته است. اگر شما زبان آلمانی را تا سطح متوسط آموخته اید می توانید با این سری به سطح بالاتری از زبان آلمانی برسید. از لحاظ گروه سنی مطالب کتاب زیشر b2 برای بزرگسالان و جوانان مناسب و قابل فهم است. آنچه در دوره آموزش کتاب زیشر Sicher B2.1 برای یادگیری زبان آلمانی بیان می شود:
دوره آموزش کتاب زیشر سطح Sicher B2.1 برای یادگیری زبان آلمانی - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 6 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سینا تقوی عظیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 357,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کتاب زیشر سطح Sicher B2.1 برای یادگیری زبان آلمانی - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان آلمانی سراسر اینترنت را در صفحه زبان آلمانی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

mehdi مهدی محمدنژاد

عالی

Masoomeh Sobhani

بدون متن

سبحان مظفری

استاد عزیز موفق باشی و لطفا so geht noch besser هم تدریس کنید هم ب1 وهمچینین ب2

کاربر سایت

چطور میتونم دانلود کنم؟ گزینه غیرفعال هست

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی