اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
پکیج آموزش ریدینگ آیلتس
مسیر آموزشی

پکیج آموزش ریدینگ آیلتس

245,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 245,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در پکیج آموزش آیلتس با تمام تکنیک های مورد نیاز جهت تقویت مهارت ریدینگ برای آمادگی آزمون آیلتس آشنا می شوید و ریدینگ آیلتس را به طور کامل و تخصصی می آموزید. برای موفقیت در آزمون آیلتس نیاز دارید که با آزمون آشنا باشید و تکنیک ها و مهارت های هر skill را به طور ویژه بیاموزید و بهترین متدها برای آموزش ریدینگ را آموزش ببینید، در پکیج آموزش آیلتس، استراتژی ها و راهبردهای مهارت ریدینگ را به شکل تخصصی به شما آموزش می دهیم تا بتوانید 100 درصد توان خود را در آزمون به نمایش بگذارید. پکیج آموزش ریدینگ زبان انگلیسی جهت آمادگی آزمون آیلتس و تقویت مهارت ریدینگ، حاصل کتاب های ارزشمندی مثل IELTS Advantage, Collins get ready for IELTS و دیگر کتاب های مربوط به مهارت Reading است. همچنین طی سال ها کسب مهارت و تدریس زبان انگلیسی مجموعه ای از مهمترین نکات را اینجا گرد آوری کردیم که تمامی این نکات به دانشجویان در IELTS بسیار کمک کرده است. این پکیج منحصر به فرد، شامل مطالب چندین جلسه خصوصی آمادگی برای آیلتس است که در یک دوره جمع آوری شده است.
دوره پکیج آموزش ریدینگ آیلتس دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 23 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط ماندانا واهبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 245,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره پکیج آموزش ریدینگ آیلتس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

Marziye Sarvari

این دوره عالی رو با توجه به بیان خوب خانم واهبی پیشنهاد میکنم، اینکه قدم به قدم سوال رو با شما حل میکنن باعث میشه روش درست رسیدن به جواب توی ذهن بشینه.

پرگل دشتی

نقاط مثبت: فن بیان خوب, تسلط به موضوع

مهرداد حقگو

واقعا خسته نباشید میگم به مدرس دوره. خیلی دقیق، اصولی و کاربردی. تو زمان کم کاربردی ترین نکات لازم برای تست های ریدینگ آیلتس؛ همون چیزی که من میخواستم و تونستم با کمک این دوره نمره ی 8.5 برای ریدینگ آیلتس بگیرم

حامد ارجلو

خیلی ممنون برای این آموزش خوب. برخی از درس های این آموزش رو از آموزش خصوصی بلد بودم اما چند برابر اون نکات رو در این پکیج یاد گرفتم فقط نیاز به تمرین بیشتر دارم خیلی ممنون.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی