اطلاعات دوره
آموزش کتاب امریکن انگلیش فایل 1 (American English File) - ترم 1 - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش کتاب امریکن انگلیش فایل 1 (American English File) - ترم 1 - مقدماتی

150,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 150,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش کتاب امریکن انگلیش فایل American English File) 1) قصد داریم در ترم 1 به آموزش چهار مهارت اصلی و تلفظ صحیح کلمات و گرامر در سطح مبتدی بپردازیم. در ادامه آموزش زبان انگلیسی کتاب امریکن انگلیش فایل استارتر نوبت به کتاب دوم از این سری مجموعه و تدریس ترم 1 آن رسیده است. اگر با این مجموعه از کتاب ها آشنا باشید و یا اینکه دوره های قبلی را تهیه کرده باشید، می دانید که این کتاب ها چهار مهارت اسپیکینگ، لیسنینگ، رایتینگ و ریدینگ را پوشش داده، لغات و ساختارهای گرامری را دسته بندی شده مطرح کرده و تاکید فراوانی بر تلفظ درست کلمات دارد. در این دوره همانند دوره های قبلی به آموزش این چهار مهارت در سطح مبتدی خواهیم پرداخت اما با یک تفاوت بسیار مهم، اتفاق متفاوتی که در این دوره می افتد این است که شما می توانید علاوه بر دریافت ویدیوهای این مجموعه، تکالیف مربوط به اسپیکینگ و رایتینگی که به شما داده خواهد شد را در تلگرام جهت تصحیح ارسال نمایید. در واقع این دوره دارای یک پشتیبانی خاص جهت رفع اشکالات شماست. لازم به ذکر است که در این دوره ویرایش سوم کتاب American English File تدریس می شود.
دوره آموزش کتاب امریکن انگلیش فایل 1 (American English File) - ترم 1 - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط عفت بهبود مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 150,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کتاب امریکن انگلیش فایل 1 (American English File) - ترم 1 - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر سایت

صدا ضعیف است

کاربر سایت

عالی بود ممنون

مهرناز تقیان

بدون متن

محمد مهدی حاجیلوئیان مرفه

واقعا عالی بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی